Tämän hauskan jutun löysin Sannan blogista:

 Katso alta,mitä sinä teit ja kirjoita ylös.
Hauska juttu, kokeile! Ja lähetä takaisin myös minulle!

Heips! Toissapäivänä potkaisin stripparia koska olin humalassa.

Nimesi kolmas kirjain:
 
a= moi!
b= hei!
c= terve!
d=heips!
e=moi!
f=hei!
g=terve
h=heips!
i=moi!
j=hei!
k=terve!
l=heips!
m=moi!
n=hei!
o=terve!
p=heips!
q=moi!
r=hei!
s=terve!
t=heips!
u=moi!
v=hei!
w=terve!
x=heips!
y=moi!
z=hei!
å=terve!
ä=heips!
ö=moi!
 
syntymäkuukautesi:
 
tammi= Eilen
helmi= Tänään
maalis= Toissapäivänä
huhti= Viime viikolla
touko= Tunti sitten
kesä= Viime kuussa
heinä= Juuri nyt
elo= Puolituntia sitten
syys= Viime vuonna
loka= Toissa yönä
marras= Viime yönä
joulu= Viime jouluna
 
lempivärisi:
punainen= purin
sininen=raavin
vihreä=hakkasin
keltainen=hinkkasin
musta=tapoin
harmaa=kuristin
valkoinen=halasin
ruskea=suutelin
vaaleanpunainen=löin
violetti=potkaisin
 
syntymäpäiväsi:
1=äitiä
2=isää
3=isoisää
4=koiraa
5=opettajaa
6=isoäitiä
7=parasta kaveriani
8=serkkuasi
9=tyttöystävääni
10=poikaystävääni
11=valmentajaani
12=lemmikkiäni
13=ohikulkijaa
14=vanhusta
15=hammaslääkäriä
16=rehtoriani
17=hyllyäni
18=naapuria
19=pikkusiskoa
20=pikkuveljeä
21=naapurin koiraa
22=stripparia
23=jääkiekkoilija
24=itseäni
25=postimiestä/naista
26=pehmolelua
27=Televisiota
28=Matematiikan kirjaa
29=Penaaliani
30=Kummitätiäni
31=pizzakuskia
 
Kuinka monta kirjainta etunimessäsi on:
 
3=koska olin vessassa
4=koska olin humalassa
5= koska minua vitutti
6= koska se oli kivaa
7= koska olin sekaisin
8= koska halusin naimisiin
9= koska koira puri minua
10= koska kuolen huomenna
11= koska saatan joutua vankilaan
12= koska sorruin rikokseen
13= koska sain kokeesta 4-
14= koska opettaja käski
15= koska halusin olla superstara
16= koska olin masentunut
17= koska äiti pakotti
18= koska kaipasin läheisyyttä
19= koska haluan kuolla
20= koska tämä oli tylsää