Nimittäin viikonlopun muodossa. Tällä viikolla olen ollut todella väsynyt töiden jälkeen ja lähes joka ilta on tullut otettua "tirsat", mutta siitä huolimatta olen nuokkunut puol ysin jälkeen jo sohvalla: mies on todennut että mene nukkumaan, johon minä "en minä nuku!".....
Tällä viikolla olen töissä harjoitellut pallohuovutusta erään opettajan luokan käsityötuntia varten. Aluksi mietiskelin että mitenköhän minä sitä osaan tehdä, mutta se onkin yllättävän helppoa! Harjoittelua sen takia, etten ole koskaan sitä tehnyt ja oli tietty ns. "pallo" jonka ympärille huovutus pitää tehdä. Tänään sitten tein sen "virallisen" kokeilun ja kivasti meni nahka rakolla vasemman käden kämmensyrjästä :o)

Toinen sattuma tänään töissä oli se, että tökkäsin sormeni oikein kunnolla farkkujen lahkeessa olevaan nuppineulaan! Ja sattumalla tarkoitan sitä, että lyhensin farkut jo viime viikolla ja farkut olivat eilen 1.kertaa sen jälkeen töissä jalassa enkä ollut huomannut koko nuppineulaa. Kun oli tuikannut sormeeni ihmettelin että mikä ihme se oli, niin nuppineulahan se *hih* Rehtori tuumasi että kun verta tuli ihan kunnolla pistosta, että nyt kun olisi terveydenhoitaja koululla niin saisi hyvin hemoglobiinin mitattua. Kyllä hymyilytti :o)

Huomenna lapsien omalla koululla on urheilu-/liikuntapäivä, mutta tällä kertaa taidan jättää väliin ja jäädä kotiin lepäilemään ja siivoilemaan tätä kamalaa kaaosta. Meidän koululla koulupäivä on vasta viikon päästä lauantaina.
Pitäisi piipahtaa Erätukkuun ostamaan itselleni se tämän vuoden uusi puku, kun tuo tällä hetkellä käytössä on ostettu jo toissa vuonna ja on järkyttävä! Yök. Ja kun meidän koulu on sellaisessa paikassa, että jos tulee niin se on todella kylmä/viileä tuuli. Tietysti myös uusi puku pitää saada senkin takia, että tulee fillaroitua päivittäin hyvän matkaa ja sauvakäveltyä (tosin nyt on pidempi tauko sauvakävelystä).
Keskiviikkona sain kyllä fillaroida tuhatta ja sataa koululle, kun bussi teki temput ja oli etuajassa&minähän sitten jäin kyydistä vaikka pysäkillä olin. Onneksi myöhästyin vain 15min, sen verran kovaa poljin sateessa (kiva kiva) sen 6,5km... Ei toiste kyllä, kiitos vaan: sanompa seuraavan kerran kun ko. kuski on että lähdit/menit sitten niin kuin etuajassa.

Mutta oikein mukavaa, syksyistä viikonloppua kaikille tutuille ja blogi lukijoille :o)